Svenska Urnor AB
Inloggning Registrering

Din varukorg

0st.
0,00 SEK   eur
  • Välj Kategori
    • Urnor
      • Asksmycken
      • Barnurnor
      • Miniurnor
      • Sjöurnor
      • Urnor
  • Kundtjänst
    • Vånliga Frågor
    • Köpvillkor
  • Om oss
    • Kontakt
  • Om urnor och ask
  • portal
  • Huvudsidan
  • Vånliga Frågor

Vånliga Frågor (FAQ)



Vad kostar frakten?
Frakten ingår i priset.

Jag kan inte göra en beställning på hemsidan?
Rensa cacheminnet i datorn eller prova att genomföra köpet i en annan webbläsare. Om detta inte hjälper, kontakta kundtjänst och berätta vad som går galet så hjälper vi dig.

Jag får felmeddelande när jag försöker betala med mitt kontokort?
Du måste då kontakta din bank för att få hjälp. Alternativt så kan du lägga din order på faktura eller direktbetalning.

Har min beställning gått igenom?
En orderbekräftelse ska ha skickats till din angivna mejladress när ordern är lagd. Om du har fått bekräftelsen har ordern gått igenom och dina varor kommer att skickas inom angiven tid.

Om du inte har fått en orderbekräftelse och du inte hittar något mejl i ditt skräppostfilter har ordern troligen inte gått igenom. Kontakta oss gärna om du är osäker.

Jag hittar inte fakturauppgifterna på orderbekräftelsen?
Orderbekräftelsen är inte samma sak som fakturan. Fakturan kommer i separat mejl.

Var är min faktura?
Har du valt Faktura som betalalternativ, får du fakturan på den mejladress du angivit vid beställning. Har du inte fått fakturan i inkorgen så titta bland skräpposten. Ligger den inte där, kontakta kundtjänst så skickar vi en ny.

Kan jag förlänga krediten på min faktura?
För frågor kring din faktura kontakta oss gärna.

Var är min leverans?
Leveranstiden står på din orderbekräftelse som du har fått per mejl. Ifall inte leveransen kommit fram inom utsatt tid, kontakta kundtjänst och uppge vilken produkt du saknar samt ditt ordernummer (står på orderbekräftelsen) så hjälper vi dig att söka efter leveransen.

Får jag ångra mitt köp?
Ja, enligt svensk lag har du 14 dagars ångerrätt vid distansköp. Kontakta först kundtjänst så får du adressen som produkten ska skickas tillbaka till. Vi betalar tillbaka hela ordersumman, men du står för returportot.

Jag vill göra en reklamation, hur gör jag?
Kontakta kundtjänst så ser vi till att lösa det på smidigaste sättet.

Svenska Urnor AB följer alltid konsumentköplagen vid eventuella reklamationer, se www.konsumentverket.se.

Newsletter

Vill du få mer information om våra nyheter? Skriv in din e-mail adress och klicka på OK-knappen.
gotop

Svenska Urnor AB

  • Peter Silfverskiölds väg 18
  • 430 84 Styrsö
  • Telefon 079-074 29 44
  • kontor@begravningsurnor.se

Kundtjänst

  • Köpvillkor
  • Kontakta oss

FÖR Begravningsbyrå

  • Intresserad?

Speciell förfrågan?

Kan du inte hitta vad är du intresserad av? Mejla oss och berätta då försöker vi ordna det för dig:
kontor@begravningsurnor.se
Copyright © 2022oprogramowanie sklepu: AptusShop projekt i strony: Aptus.pl
Asksmycke guld hjärta

Asksmycke guld hjärta

Förgyllt askhänge - hjärta
1 500,00 SEK
more
BIO Sjöurna med ankare

BIO Sjöurna med ankare

Biologiskt nedbrytbar urna som passar till begravningsceremoni vid havet och i marken.
1 450,00 SEK
more
BIO Sjöurna brygga

BIO Sjöurna brygga

Biologiskt nedbrytbar urna som passar till begravningsceremoni vid havet och i marken.
2 640,00 SEK
more
BIO Trä kork urna

BIO Trä kork urna

BIO Urna tillverkad av kork med träutseende.
4 250,00 SEK
more
Svenska Urnor AB
0,00 SEK ( 0st. )
Sök